Han var otrevlig och hårig

chello! Ich bin ein pfefferkucken!

 Njaaa inte riktigt men lite vattenmelon och några galna grekiska upplevelser rikare e man..

Jag har:

¤ Pekat finger åt otrevlig bensinmacksarbetare
¤Inte ätit någon spaghetti bolognese (tack och lov så här i efterhand.. )
¤Fått lite vattenmelon!
¤Sagt guvavarmtdetär! Och menat det.. (53 grader i solen.. :))
¤Inte köpt något onödigt! :)
¤Badat i medelhavet!

Såg simpsonsfilmen för typ en halvtimme sen.. gooood shit..

Jag har lovat att:

¤Aldrig spela buskispjäser
¤Läsa mina repliker
¤Komma ihåg mina repliker
¤Diska varje dag (mmmmmm)
¤Komma på ursäkter varför jag inte diskar varje dag.. (t.ex. att jag bor ensam för ***)

Snart får jag ryggbesvär om jag ligger kvar i den här ställningen.. Måste...Byta... ... aah..

Nu somnar jag gonatt

Over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLKOMMEN HEM RARING!
nu är det min tur att åka, sitter trött som ett as och väntar på att det ska komma en bil om ungefär en halvtimme och plocka upp mig, sen åker vi till nynäshamn och åker båt. shit, är så trött att jag mår illa... men det blir säkert bra. har massa fina kläder nu i alla fall. ringer dig när jag kommer hem så får vi bestämma saker! kram

2007-08-05 @ 01:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0