I want to hit her.. very hard.. no i mean VERY hard..

Jag är sjuk.. Jag har ont i maggen och i halsen och äter bafucin som i för sig är väldigt gott.. Jag hade en kompis då jag var liten som tokåt bafucin.. Man ska ju inte göra det säger dom, det är nog laxerande eller nåt..

Köpte faktiskt en trisslott igår, och se på fan, jag vann faktiskt 50 :- ! Dum som jag är så kommer jag inte att ta de femtio kronorna och gå och handla köttbullar för utan jag kommer att ta två nya lotter som jag sedan kommer att förlora på.. It´s the same visa all over again.. I can tell you imorgon if you want.. You will be inte särskilt överraskade i think...

Ibland vill man slå människor.. Som idag.. vilken tur att man inte gör det...

Det är tokigt kallt här.. Fast vänta.. nu är det varmt! Har någon pillat på termostaten?!

Fiffi kanske har feber..


Kommentarer
Postat av: Haren

tackars liten! har du vett att hålla dig hemma då eller är du en sån där som jobbar tills du dör..?

2007-08-23 @ 18:45:08
URL: http://themasquerade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0