Min önskelista..

Ny dator :) (Dyrt men faktiskt nödvändigt.. den jag har har inälvorna på utsidan...mm)

Goda ingredienser! (Så det kan bli en god maträtt)

Skor (Som inte är för trånga, som man inte får skavsår av och som är snygga på en och samma gång.. finns ej..)

Universalkläder (Kläder som är snygga, rockiga fina sköna och som dessutom passar på kontor.. )

Basröst (folk tenderar att ta en mer på allvar då..)

vespa (med tillhörande hjälm och som inte kostar en miljon)

Nya converse (Kanske räknas in under skor men converse är en klass för sig.. och man behöver ALLTID nya)

1 Golden ticket (jag vill dock inte bli ett blåbär eller bli uppäten av oompa Loompas)

En Kanelbulle

En string hylla ( Snygg hylla att ha snygga saker på..;))

Bra svar på tal.. (Kan alltid behövas då folk vill sätta dit en..)

en såndära kjol

joråsattejorå



Kommentarer
Postat av: Anonym

nu börjar jag bli fypiken raring, vad är det för en sån dära kjol som är så eftertraktad? och vad vad det där om att du känner killarna i Jauvet? Det får du allt ta och berätta mer om när jag är barnvakt åt dig! och jag har ett och annat att berätta för dig... puh!

2007-08-14 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0