will you still need me will you still feed me..

Det är strålande sol ute.. Äntligen säger många.. för sent säger jag.. Nu börjar jag jobba igen och sommartiderna som vi fluktade veckan innan jag fick ta semester är nu ett minne blott..

Jag ska inte klaga.. För första gången på många år av sketet slit i mitt anletes svett har jag äntligen fått ta hela tre veckors semester.. Så regnade det såklart.. Meeeeen eftersom jag köpte en allt för dyr resa till en grekisk skitvarm ö så fick jag min beskärda del av solen.. Och typ 47 grader och tre minuter till stranden och så.. Och vattenmelon och grekisk sallad. Gott gott.. Så om man bortser från hålet i marken i hotellets badrum (som senare murades igen av eh trevlig grek) så var det väldigt lyckat..

Så nu har jag noll koll kokosboll om vad som händer här på jobbet.. Allt är nytt och jag har glömt allt.. Fast det börjar komma tillbaka sakta men säkert.. Snart hoppas jag.. Pleeease..

Svullna ögon har jag också.. ser ut som Birgit Nilsson. När jag såg mig själv i spegeln i morse så såg jag hur jag skulle se ut som pensionär.. Ja Sofie.. Då var det dags.. Ditt åldrande från 24 åring till 64 åring gick lite fortare än vad vi hade beräknat här.. så din pension kommer in på ditt konto i eftermiddag, uträknad till ca: 8765:- i månaden!!! Moahahahaha!!

Någon har stulit mina pennor... fy fan..


Kommentarer
Postat av: bamse

Fy fan för å ta dina pennor

2007-08-13 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0