adventskalendrar och annat kitsch

Jag bowlade i onsdags och jag har fortfarande träningsvärk! Ja jag fick faktiskt träningsvärk.. I underarmen för kloten väger 11 kg och i rumpan.. Jag bowlade som tur var inte med rumpan men den fick sig en släng ändå.. Igår var det första advent och jag hann med tre lussebullar och tre glas med fin glögg dagen till ära. När elljusstakarna glimmar som bäst, ja då är det juuul!

Jag har fått en julkalender idag! Tjohoo! Med chokladbitar i som smakar så dör mysigt skåp. Ni tror att jag är ironisk men jag menar på fullt allvar att det är julstämning med skåpsmakande choklad. Jag var inte ett sånt barn som öppnade alla luckor på en gång utan jag väntade troget till nästa morgon för att öppna nästa lucka. Det är ju nästan likadant som att öppna juklapparna innan julafton eller lista ut vad det är.. Sååå tråkigt!  Då har man ju förstört hela julen.. Värre än grinchen som stjäl julen.. Idag den 3 dec var det en snö gubbe...:) Undrar vad jag får imorgon...

Näh jag är ingen julnörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0