Jag väljer låda nr 6

Nu kanske det mest blir julgrejer här på lilla bloggen men må så vara! (Det är ju jul för bövelen..:))

Jag har hört inte en, inte två utan många fler säga "Nääääh.. vi har sagt att vi inte ger varann några julklappar i år.. Det blir bara barnen som får, de tycker ju det där är så roligt!"

Eh.. va? Är min reaktion.. ALLA vill ju ha julklappar jö! Alla som säger annat ljuger. Kul att se när Lisa och Kalle 5 och 7 öppnar paket på paket och inte ens få den endaste chokladask eller strumpa! "Det är ju så kul att se när dom öppnar". Det är som att kolla på Bingolotto för att se när dom vinner.. Tror Bingolottsdeltagare och barn är ungefär lika kräsna ;) Du har vunnit en 50.000 mat och en resa till Tunisien för 2!   "Jaha.. tack. Hade hellre velat ha bilen och kryssningen men.. jaja.. Jo tack då..

O på tal om Bingolotto. Varför måste alla berätta var de kommer från? "Jag kommer från Huddersborg i Västerbotten.. "  

Med risk för att vara lite politiskt inkorrekt.. Who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0