Fantastiskt..

Idag är jag inte mig själv..

Helgen har varit fylld av jordgubbsdrinkar och grillad mat.. Min vän Johanna och hennes pöjk har renoverat en redan fin lägenhet till perfetktion och vi var genast där för att fira. Det som förgyllde dagen lite extra var att en fjortisgrabb på tredje våningen hade ff och ville köpa öl av oss. Då vi ville behålla vår öl blev det lite obscena rörelser och ord med för den delen.. Sen gick dom in och snackade ihop sig för att sedan komma ut och moona lite för oss.. Vi saluterade med att öppna ännu mer lagligt inköpt öl..

 Det hör då till saken att Johanna är duktig bartender som kan koka soppa (!) på en spik eller annat spännande och gott innehållande jordgubbe, persika och choklad..

Ursmarrigt sa vi och slíckade i oss det sista vid fyra snåret då det var dags att åka hem igen och sova de obligatoriska 13,5 timmarna för att sedan dricka de obligatoriska 8,5 litrarna med vatten.. Sen blev det bakis tv med allt för lite simpsons och allt för mycket "ring-in-på-det-här-ordet-så-kan-du-kanske-vinna-åtta-miljoner" program...

Sen efter en tids kurering bar det av till Texas long horn, (bärandes på en rejäl påse med födelsedagspresenter)där en födelsedagsfirande syster väntade med öl i handen.. Jag gjorde dock rätt i som bara beställde in pepsi.. (det är inte för intet som jag en gång döpte min hund till pepsi :))

Så efter en händelserik helg sammanfattat med jordgubb kött och öl så är jag inte mig själv idag.. Folk springer omkring och säger att det är måndag och verkar jättepigga, vilket blir en enorm kontrast till en som försöker stava sitt namn.. S-O-F-Y.. (?) Ingen hare idag heller.. Fast jag har lovat ett mästerskap i yatzy förstås..

Min tröja luktar lite lagom matos och man känner sig sådär fint uppklädd och redo för en dag på kontoret... jag har inga kläder heller.. (och nu menar jag inte att jag har garderoben full med paltor och bara "inte har något att ta på mig") Finns heller inga kläder att köpa.. Tro mig.. Jag har nämligen tittat..

Kommentarer
Postat av: Din Olle forever haha

Hahahahahaha, fiiiina små fjortisar, fina, fina, fina... Vad tror dom egentligen? Att dom SKA få öl av ett gäng främlingar som har en trevlig fest? Dumhuvuden...=)

2007-07-02 @ 11:19:53
URL: http://carina07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0