Hur många blondiner krävs det för att skruva i en glödlampa?

                                                   Jag ska byta glödlampor..

Man kan tro att det inte är så svårt och det är det inte heller.. Fast nu pratar jag inte om vanliga små fina päronformade glödlampor utan små, stickkontaktslampor, halogensprutande små liv som vill gå sönder, paja och kajka ur..

Dessa små monster vill inte sättas upp utan vill ligga kvar i sin kartong helst.. Det är svårt att hålla minen som man står på stegen som man håller på att ramla av för övrigt, samtidigt som man ber till högre makter att få slippa få massa volt i sig.. Man ska bara skruva lite och lirka dit den.. Man kan ju annars prova och vika in den.. ;)

Nu vill jag gå hem.. och jag vill inte komma tillbaka imorogn.. Fast jag måste.. fan också..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag ska INTE ge dig tips! Sist jag skulle sätta i en glödlampa gick den sönder så jag "kramade" själva grejen där inne och fick en stöt så jag nästan svimmade... Jo men där har vi ju ett tips: dra ur sladden:)

2007-07-12 @ 15:28:19
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: .Cecilia.

Låter tungt det där ;)

2007-07-12 @ 15:29:09
URL: http://thececilia.blogg.se
Postat av: Ellinor

Håller verkligen med dig- unga tjejer borde lägga mer fokus vid sin säkerhet. eller kanske deras föräldrar borde göra det...

2007-07-13 @ 11:26:03
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0