Ready for take-off

fan vad det regnar.. jävla skitsommar.. och ont i ryggen har ja me.. Dom har bestämt sig för att de ska slipas golv på mitt jobb så jag och en annan fick jobba över i typ fem timmar i fredags för att packa alla juristernas saker, flytta dessa till tillfälliga rum och bära ut alla skrivbord (som är blytunga och som ska skruvas isär först..:( ).. Bära ut skåp typ tre stycken per kontor som för övrigt är blytunga dom me.. Min rygg gör ont.. Ländryggen molar lite lätt och handleden värker.. jag får klaga idag för det är måndag..

Jag vill åka till kroatien nu.. eller cypern eller vart som helst där solen är.. bara bada lite.. bli lite pytte brun.. även fast jag mest blir rosa, illröd på näsan och fjällar.. Fast jag smörjer in mig! solfaktor 30 minst! Inte 17 hjälper det.. Och solarium får man cancer av.. Det får man tydligen av champinjoner med har dom forskat fram nu.. Jag älskar champinjoner..

1 vecka kvar till semester och "kanske-kroatien" Jippi! Fast man blirlätt deprimerad iaf om man tänker 4 veckor till oändligt jobbande... Nej! Glaset är tamejfan halvfullt och jag ska till Kroatien! Se upp Kroater! Here comes sofy med solffaktor 2000 flipflops o alldeles för stora solglasögon! Jag ska dricka paraflaxdrinkar i min blommiga bikini, äta endast vattenmelon för "Guv va varmt det är!"  
 
Jag ska vila min rygg... Och äta champinjoner... :)

Kommentarer
Postat av: Haren

Haha, din stackare! Det fixas med golv och ska flyttas bord här också faktiskt. Fast de borden ska inte jag flytta. Men jag vill också ha paraflaxdrinkar i solen och vara snygg på stranden >_<

2007-07-09 @ 13:23:55
URL: http://themasquerade.blogg.se
Postat av: Din Olle

Älskar oxå champinjoner...:)

2007-07-09 @ 22:52:16
URL: http://carina07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0