restskatt

Jag har restskatt... 1500 spänn typ.. precis vad värden i Hässelby är skyldig mig.. Fast jag har försökt att dra av lite.. vet inte om jag gjort rätt eller om jag får igenom det.. Vet inte när man får veta om jag gjort rätt eller fått igenom det. Jävla skatteverket. ta alla mina pengar gör det! Hoppas det känns bättre och att staten verkligen kan glädjas av mina 1500 spänn..

Just nu gläds nog bara värden av mina 1500 spänn...jävla get..

Känner mig sådär fel idag.. Har en lite för liten skjorta på mig så jag måste ha linne under. och så har jag noll koll kockosboll på mitt hår så det får vara uppsatt i en lite för stram knut.. Plus en fläck på byxorna gör att jag känner mig ännu mer fel i en värld av trendiga fornarinalinnen och röda klackskor.( ORKA!! )  Mina skor däremot är ett par gamla spetsiga ballerina somär lite för stora så jaghar satt dit ett band över fotryggen så att de inte ska åka av.. Varken särskilt snyggt eller bekvämt.. Det skär faktiskt in lite i huden..

Jävla skatteverket..

Kommentarer
Postat av: Haren

Darling! Daniel ligger och vilar så nu kan jag pasa på ;) Hoppas att du överlever på jobbet utan mig. Du kanske rentav får något gjort? :P Men snart ska du på semester i alla fall! Jag vet PRECIS vad du menar med att känna sig sådär fel, det suger... det är verkligen hemskt vidrigt. Man känner sig verkligen helt fel och vill bara inte vara med liksom. Hoppas det är bättre nu. Min klänning är klar! Lägger upp bild när jag kommer hem. Det är väl inte din mattias som blir pappa? eller? och nej, ingenting blir verkligen någonsin som man tänker. du skriver bra vännen! det är väldigt underhållande att läsa dina inlägg. mycket bra skrivet! ha det så trevligt darling, nu ska jag hålla igång maskeraden och skriva lite myself. puss o kram!

2007-07-04 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0