Snart kommer det..

Vad är klockan? Halv ett.. ja nu är det alltså bara tre och en halv timme kvar till semester! (Fast jag kommer nog inte kunna gå då för en till helvetesdag med flytt och ryggsmärtor väntar..) Fast jag hoppas att min chef skall förbarma sig så att jag får gå ganska tidigt iaf.. Bara några timmars övertid.. :(

Meeeeeeen man ska inte klaga, jag har ju tre veckors lathet framför mig.. Lika bra att ta i lite innan man börjar vila sig.. (Fast egentligen vill jag fejka lite olika krämpor så jag får somna i min soffa med maggen full med brixx (som för övrigt är det godaste godiset som Haribo hittat på.. smaka smaka!)

För det är idag det är dagen D. Det är idag nedräkningen börjar.. Bara si och så många dagar kvar på semestern.. sen måste jag jobba igen.. FOR EVER!! Meeeeeeen Man ska inte klaga, jag har ju som sagt tre veckors semester vilket ökar min semesterkvot för de senaste tre åren med typ 800 %.. Eller ja.. nu ska jag ju inte överdriva. Kanske 400 % då.. :)

Det regnar bara hela tiden.. Fast dom säger att det ska bli sol nästa vecka.. Säger dom i alla fall.. Snälla SMHI.. Ha rätt den här gången..


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas du får en solig och skön semester! Själv ska jag fortsätta ruttna bort på sommarjobb...

2007-07-17 @ 11:50:40
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0