This goes out to you Fredde...

asså nu blir jag lite sur faktiskt.. jävla regeringsjävel.. ska ni höja A-kassan ännu mer!?? Varför vill ni inte att folk ska kunna ha A-kassan för? Ingen vanlig dödlig kommer ha råd att vara med. Jag kommer inte ha råd.. eller i såna fall får jag skita i att köpa mat alla sju dar i veckan och minska ner till kanske fem. Eller fyra. Jag blir trött på dig Fredrik, som politiker ska man se till allas behov, inte bara till dom som har över 30.000 i månaden..

Regeringen och vår vän Fredde tror nämligen att medelinkomst i Sverige (för medelklass då ;)) är ca 27000.. Mmm jag skulle vilja se det... Jasså hyra? Näh.. jag tror jag skiter i den i år.. måste ju betala A-kassan ju.. För nu när du har slopat förmögenhetsskatten så får ju de rika i det här landet ÄNNU MER över varje månad. Vad skönt. Vad skönt och vad rättvist det e Fredde..

För visst håller man inte alltid vad man lovar eller hur Fredde? Jag trodde bättre om dig, trodde du skulle göra ´så att allt blev mer jämställt och inte bara favorisera de favoriserade.. Hade jag fel Fredde? Kanske var det bara lit röda smidiga drag från din sida så att röda röster skulle falla på blått? Det var väl såna fall inte så schysst?

Tycker du ska åka ner till Hässelby torg eller så och fråga sulan, benke och bulan vad dom tycker.. Lycka till!

Tycker du ska säga till partiet som säger sig härstamma från KD som vill ta bort rätten till fri abort att hålla käften...

Förlåt Göran! Vi hade fel!

Kom igen nu Fredde.. Visa lite balle för satan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0