En ond cirkel

Det är tråkigt att det alltid blir måndag igen.. På någotsätt hoppas man varje fredag då man går hem att måndagen skall vara ett minne blott.. Men ICKE! Sen finner man sig själv halvsovande på en buss på väg mot slussen för att sedan stå som en packad sill på bussen till norrmalmstorg.. Det är ungefär vid slottsbacken man inser att det ligger en hel vecka framför en och att inget finns att se fram emot.. inte en enda liten morot att gnaga på..

Om tre veckor (Tror jag) har jag semester.. Det är alldeles för långt borta för att vara verklighet.. Jag vill ha roligt nu! Inte om massa veckor.. Eller ja.. då med gärna.. ;)

Om man hade lite pengar skulle man ju kunna köpa lite onödigt krafs iaf! Jag har faktiskt precis blivit stolt ägare över en kristallkrona! Den hänger så fint i hallen så och gnistrar alldeles lagon då man tänder lampan. Mmm Varde ljus!

Midsommarhelgen var som sagt trevlig(!) Dock en trasig stol och två jobbiga brudar för mycket... "Men guve har jag inga kläder på mig? Ooops! Men guve!Ja e ba så himla full asså" Man kan bli så trött eller så kan man garva lite.. Jag garvade lite faktiskt.. (och hoppades att djävulen skulle hoppa upp ur en A brunn och sakta släpa dem tillbaka till helvetet.. Fast djävulen kom aldrig..:( Man får väl hoppas att de fick en riktig bakfylla på sina xider..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0