"Lena Finger" on a friday afternoon..

Jag har en låt på huvet.. eller jag fick det när jag skrev den här rubriken.. Ni vet it´s tuesday afternoon and the sun has been shining.. osv.. stavas tuesday sådär? :)

Jag fyllde år i onsdags och när jag var liten tyckte jag alltid att det var då sommaren började.. Jag fyllde ofta på skolavslutningen och det var då man hade blommor i håret, ny sommarklänning och sandaler. Man slutade tidigt och man fick sjunga den blomstertid och krama fröken.. (vilket inte alltid var uppskattat..)

Jag hade en fröken som kallades för inger finger.. Vet inte varför, hon hade i och för sig långa fingrar men inte så groteskt långa att hon förtjänade att få ett öknamn pga det tycker man..

Sen hade jag Lena.. Lena som inte kunde avsluta en menng utan att säga: "auemhh".. "substantiv är alltså abstrakta och konkreta auemhh... " Skit jobbigt.. Man lärde sig inte mycket där inte.. Hon hade i för sig längre fingrar än inger.. Fast Lena Finger klingar liksom inte lika bra...

Kommentarer
Postat av: Haren

Yooo! Måste skicka ett hej från haren ju, så... HEEJ darling!

2007-06-21 @ 16:14:59
Postat av: Haren igen

Du måste länka till min blogg din mupp! ;p

2007-06-21 @ 16:16:16
Postat av: Sexkitten

miaow

2007-06-26 @ 10:30:37
URL: http://girltalk.se/blog.asp?blogID=11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0