midsommardans

Det är gott me nubbe, bara man har tagit tillräckligt många så!  Eller? Jag tycker i för sig att det är ganska gott med nubbe.. jag tror jag är den enda tjejen som faktiskt tycker det.. Visst svider det lite i halsen men är det inte lite skönt ändå? Lite hallandsfläder och så?

Jag har bundit krans, min är det grönht, rödklöver, chrystanthemum, blåklint, aster och prästkragar i. Mattias fick bara några prästkragar och massa grönt, lite manligare kanske? :) Vi lyssnar på Stadium Arcadium med red hot och livet leker, det är midsommar afton, två dagar ledigt till och man är så där li´te härligt lullig så att man slinter på tagnenterna hehe! Jag drömde så märkligt inatt, om massa gamla vänner på Calles som inte bor kvar i Stockholm och vänner till dom... Hopppas att dom mår bra... Jag mår bra.. tror jag iaf.. har precis ätit gubbar med glass.

Jävla IKEA.. man får altid hitta egna fina lösningar på allt.. "Om vi prövar att trycka lite där, medans vi pluggar in den där.. följde det inte med någon skruv till den här? Såna där långa? "   "Nej jag tror inte det.. jävla IKEA.." Och så där håller man på.. Tack vare midsommar så har vi gått igenom både trekanter, sprit och Gary har dragit en kondom genom näsan.. Svensk midsommar då den är som bäst!! Glad midsommar!!

Kramar från Kapten Krook


Kommentarer
Postat av: Haren

Nej vi är två! Nubbe ÄR gott! :D
Mycket fint med bilden, och trevligt med lite nytt att läsa också. Men du har fortfarande inte länkat till mig din mupp :P
KRAAAM

2007-06-24 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0