Fritz, Freutz, Freutziger

Jag saknar verkligen att ha ett husdjur... jag hade en kanin förut som levde i nio år (impressive för att vara kanin!) en hund som hette Pepsi (ja, okej det var jag som döpte henne, men hon var liksom en pepsi.. ) En fisk som hette Fritz  som också levde väldigt länge :) han var en riktig tjockis han. Nu kanske det är dags att skaffa en efterträdare till Fritz.! Jag har en fiskskål som precis rymmer två små fina firrar, B1 och B2 kanske? Haha!

Det är bara slöjstjärtar som har minne kort nog att orka leva i en skål.. Gillar de T-shirtarna som fanns förut . Det var tryckt en fiskskål med två guldfiskar i som tittar på varann och säger "Vad ska vi göra idag?"

Förut kunde jag inte sova utan att höra brummandet från Fritz luftpump..

Jag säger som Fuglasangs polare i rymden; "Det är fiina fissken!"

Gonatt

Ps. Nu har jag klippt av två decimeter av mitt hår, och det räcker fortfarande en bit ner på ryggen.. Måste varit rätt långt innan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0