Liftarens Guide till..Venus...

Tjejer är komplicerade varelser, så mycket tror jag att alla håller med om. Eller i allafall ni killar. Jag hör det ganska ofta, av mina killkompisar eller i någon tidning eller på tunnelbanan. Och det verkar inte heller vara något som de bara slänger ur sig utan de menar faktiskt att man inte kan förstå oss tjejer. "Vad vill ni egentligen?" "Vad menar hon?" "Hur skulle jag kunna fatta det?" und so weiter und so weiter..

Jag vet inte om det är att vi tjejer begär för mycket av Er grabbar? Vi tar ibland för givet att ni ska fatta vad vi säger utan att vi behöver uttala några direkta ord. Verkar vi sura och vi säger att det inte är något så vill vi INTE att ni ska ta oss på orden, sluta fråga och börja vissla på system of a down, utan vi vill att ni ska fatta. I 99 fall av 100 så vill vi att ni ska förstå..

Om något hänt på jobbet och vi berättar för er om problemet, så betyder inte det att vi vill att ni ska kuta in i en telefonkiosk och dra på er superherooutfiten och lösa problemet åt oss, utan vi vill mest ha en kram, en puss och att ni ska förstå att det var väl jobbigt det där som hände..

Ni grabbar e underbara. Ni får rätt mycket skit o så av oss (ofta befogad meeeen iallafall..:)) och jag tror att ni för det mesta vill väl iaf. Vissa tjejer kan vara svåra att göra nöjda, men de flesta vill nog bara ha lite uppmärksamhet, mycket pussar och en överraskning once in a while..

Vi tjejer är nog rätt snabba att hitta fel hos Er också.. Vi är såna obotliga romantiker att vi vill ha svärmorsdrömmen inpackad i ett badboypaket. En prins som kan läsa ens tankar, men samtidigt en karlakarl som iaf tycker det är fjolligt med hudvårdsprodukter för män.. (Det blir kanske inte så manligt bara för att flaskan e blå?) Förlåt att vi sätter ribban så högts så det inte finns en sportkeps att komma över den..

Ni är jättebra.

Vi lovar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! åh, värsta fint! jag blev alldeles glad när jag läste :) Precis sådär är det ju. Hihi, svärmorsdrömmen inpackad i ett badboypaket... ja tack! ;)

2007-11-27 @ 10:40:21
URL: http://themasquerade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0