Den ska helst vara snygg också..

Jag måste köpa vinterjacka.. OCh vinterskor..(Pling! Dagens I-lands problem)

I fyra år (kanske bara e tre men jag måste ta i lite..) I FEM år har jag haft samma vinterjacka och det är en kort lite köttbullformad sak. Men den e varm. Det är ändå värt att känna sig som en treåring i overall / michelingubbe om man slipper frysa.. Förra året köpte jag jättefiina (överdrift!) vinterstövlar som jag duktigt inpregnerade med spray så de skulle hålla.. En månad senare så är båda (!) dragkedjorna paj. Det är nämligen så med mig att köper jag något så går det sönder.

Alla vinterjackor eller stövlar som e snygga måste man vara Paris Hilton för att ha råd med.. Och tack GODE GUD så e man inte det.. (Fatta bara o bära runt på hundskrället hela dagarna..)

Men nu jävlarimig ska jag inte frysa mer.

Förra året då ovannämnda stövlar gick sönder fick jag gå tillbaks till mina höststövlar och en gång då bussen inte ville komma utan det var en halvtimme till nästa så fick jag bokstavligen hoppa omkring i 25 minuter för att inte bli helt blå om fötterna!

Men Nej nej nej (jag sa nej :)) Inte mer. No more..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0