Flyg fula Facebuck flyyg

Asså.. Facebook.. Bara man langar fram det ordet så tänker ni en massa.. Åh vad kul! Jag är beroende! If i could date facebook, I would! eller hatar facebook.. fattar inte den där jäkla sidan, töntigt, kommer aldrig skaffa osv...

Jag erkänner: Jag har Facebook.. I början tänkte jag; vad e det här för skitsida.. kommer jag aldrig använda..  Alla ställen där man kan bli attackerad av en interaktiv varulv eller vampyr bör man lämna snarast.. Eller? Tönten i oss kanske vill ge öl till varann som man inte kan dricka.. Ge kramar man inte känner.. Skönt att känna att folk som sitter vid en dator någon mil bort iaf bryr sig nog att peta på en once in a while.. Internet tar över våra liv, varför inte våra personligheter också? Nej hugha... (bra uttryck:))

Facebook är också bra om man vill spionera.. Kolla vad han eller hon gör nu för tiden? Oj, har han fått barn! Shit vilken bild.. och så vidare..Som med dokusåpor... fast in real life..

Cred ska facan ha ändå.. Man hittar folk man tappat bort och kan ta avstånd från såna man vill tappa bort. Det är lite kul att få ett moneytree eller en cyberpuss..

Facebook kanske e en fluga? Ibland matar man den med socker och ger den ett namn för att sedan jaga den med flugsmällan...

Kommentarer
Postat av: Haren

HAHA! jag och syrran brukade ställa fram vatten och socker åt en fluga som vi kallade för isabella ;p

2007-11-27 @ 10:45:18
URL: http://themasquerade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0