Hello Kitty eller Rizzopumps?

När man e liten är det tabu att vara för vuxen. Man blir för gullad med av fröken och man blir kallad lillgammal. 

När man e vuxen så är det tabu att vara för barnslig. Om man skrattar vid fel tillfälle eller gillar hitta nemo så får man både en och annan menande blick.

Men jag då? Jag är vuxen men ändå inte.. eller? Ibland förväntas man vara otrooligt vuxen, koll på allt och ett belevat sätt, för att i nästa stund sätta på sig strumpor med "hello Kitty" på och lägga pärlplattor. Jag gillar pärlplattor och jag tycker väl sådär om Hello Kitty men man kanske inte måste välja? Kanske jag kan gå i min jordgubbsmössa till jobbet?!

Fast nej.. då skulle nog ingen ta mig på allvar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0