jobbajobbajobbaåkatrickenätalunch

Vad ska jag bli när jag blir stor?

Jag ville bli forskare då jag var liten.. Sen ville jag bli pilot. (Det vill jag väl fortfarande). Jag är den där jobbiga bruden som garvar då planet lyfter. Inte för att jag är rädd utan för att det pirrar så skönt i magen. Och så lyfter man. Hur coolt som helst. Minns en gång då jag skulle flyga till grekland. Då satt jag bredvid två likbleka greker som tittade argt på mig efter de spytt i papperspåsen. Kanske trodde dom att jag skrattade åt dom... 

Sen ville jag bli veterinär.. (vill jag väl fortfarande) iaf efter att jag vid 12 års ålder förlikat mig vid tanken att behöva ta livet av djur..  Vettefan om min blödiga personlighet skulle klara det 12 år senare.. Avliva en stackars lemur eller höna eller nåt.. Det går ju faktiskt inte...

Så nu vill jag bli skådespelare.. Har jag alltid velat. Jämt. Kommer vilja det imorogn också.. Varför kunde inte min stora passion vara plattdjur eller nåt..? Jo just det.. Man vill ju inte vara nörd..

Nu ska jag dricka vin..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0