otur med blodiglar

Min telefon paja i helgen.. Mina skor med.. Inom samma timme...! Jag var på Medusa bland hög rockmusik och allt för mycket öl då en kille ställer sitt stolsben innanför (?) sulan på min stövel och då jag vill undvika så mycket smärta som möjligt drar jag bort min fot och upptäcker att hela sulan har lossnat.. JAg har preciiiiis lagat stövlarna för typ 200 bananer för att det är mina favvisar.. Sekunden efter så tar jag upp min mobil och den är död.. Helt död.. Och jag gör allt man ska tar ur batteri och klappar snällt men icke..

Jag lämnade in honom på sjukhus (elgiganten) idag så får vi se om de kan blåsa nytt liv i min lilla lur..

Det finns en del människor som totalt suger energi ur en, som en blodigel och då de pratar med en så har det ett distinkt grepp om ens arm så att man inte kan fly.. För man VILL fly. Samma människor har en tendens (milt sagt, men jag ska inte vara för politiskt inkorrekt) att prata väldigt högt och lite gnälligt.. Gärna med dialekt av någon form.
Jag hårar mer och mer och måste verkligen klippa mig nu.. Slinga blir för dyrt.. ska kanske gå till salong ala mamma. Där är det alltid trevlig stämning, med plats för goda råd och varm choklad..  Och ingen som iglar sig fast i ens arm.. Släpp tack..

Kommentarer
Postat av: Haren

ja blä och fy för såna människor! som liksom suger all livsglädje ur själen på en och så ångrar man att man någonsin ens försökte vara trevlig eller nåt... jag funderar på att slinga mig faktiskt. fast inte nu, det har jag inte råd med. men sen kanske.

2007-10-16 @ 09:02:56
URL: http://themasquerade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0