Jag går inte upp 6 och joggar iaf..

Idag ska jag träna.. Varför? Frågar vissa och Bra! säger andra.. Just nu vet jag inte vilket av tillropen jag ska lyssna på..

Varje gång man ställer sig bland andra likasinnade friskisare och tänker att nu jävlar, så frågar man sig själv: "Vad gör jag här?" Varför sätter jag på mig obekväma trikåer och tjippar omkring med 50 plusare samtidigt som de nya dyra skorna som ska stödja, hjälpa och studsa skaver lik förbannat mot fotknölen? Det är heller inte möjligt att stödja sig mot golvet med armbågarna samtidigt som man spänner magen, och hoppar utåt med fötterna och sen ner på knäna.. Men jag försöker.. Jäklar jag försöker... Belöningen är efteråt att man känner sig sjukt duktig och att det är långt till nästa gång...

Yippiekayey MF!!


Kommentarer
Postat av: Haren

Jag skrev en lång och fin kommentar här för ett tag sen, men sen sket det sig och den försvann. Jag tänker inte skriva om den, men bara så du vet ;) Jag har också tränat idag. Vi har köpt en crosstrainer ^_^

2007-09-09 @ 22:14:45
URL: http://themasquerade.blogg.se
Postat av: Andreas

Ja, varför trängas med en massa folk när man ska träna. Det är ju bara att träna där man är. Då kan man ju dessutom låtsas vara ledare för passet och ge Molgan och alla andra låtsasdeltagare små hjälpsamma råd, som "det går lättare om de har skorna på rätt fot", "undvik gärna kålsoppan nästa tisdag"...
Nej men allvarligt talat så kommer du att längta till träningen när det har blivit en vana. Hejar på dig!
Andreas

2007-09-12 @ 22:44:52
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0