Andra sidan är ni klara?

Tävlingsmänniskan i mig är väckt. Ibland ligger hon o sussar men någon gång sisådär vartannat år då det är fotbollsfest eller handboll på G så sträcker hon på benen och snörar på sig löparskorna. Då det är EM VM eller om jag spelar själv så ska Sverigetröjan på och om det är stor tävling så ska också ytterligare blågula detaljer följa med! Min favvo är en tokstor Sverigeflagga som man helst ska springa ärevarv med.

Nu är det dags för fiffi själv att ta sig ut på planen. Jag har spelat basket och bandy och visst fotboll, men kanske tre gånger i knatteligan eller på en grässlätt i Frankrike med en öl innanför västen. Nu är det dags för ligspel med divisioner och matcher varje måndag. Imorgon blir det provmatch mot ett annat lag..

Jag är nervös och undrar vad jag ska ha på mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0