Bombnedslag i blåkläder...

Asså jag gillar killar i uniform, jag måste faktiskt få erkänna att jag sållar mig till den gruppen av kvinnor som det pirrar lite extra för då man vilar ögonen på brandman/soldat.. Åkte förbi slottet imorse och såg högvakten bytas av. Det är lite speciellt ändå med våra traditioner och seder, speciellt med lite marina toner. Ingen direkt lägger märke till dom då de på gamla manérs vis byter av och gör honnör. Att man helst av allt vill få en av dom att skratta eller iallafall le lite är ju heller ingen hemlighet. Och min blick dröjer kvar på slottsbacken tills bussen åkt in mot Gustav Adolfs torg...

Spelar heller ingen roll vad för uniform vi snackar om. En av de bästa är helt klart blåbrallor, om man får välja en kalsongkant som tittar upp ovanför linningen och en bar överkropp i solen.. Yummy.... Ateraljer som hammare och spik är också välkommet in i denna bild ;)

Jag tackar er! Fina byggkillar, ni vet vilka ni e.. Om ni bara visste vad vi flickor tänker om er... :)

Kommentarer
Postat av: Marie:-)

Du har så rätt, så rätt;-) Me like *slurp*

2008-04-24 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0