kör vi med offside??

Inte nog med att man nu har köpt skinande nya benskydd (i guld för övrigt) och strumpor i svart så är jag tokigt laddad inför matchen ikväll. Vi ska spela mot "Lövet" eller asplövet som vi kallar dom (för att de darrar av skräck såklart... Mmmm just det... Efter endast två träningar tillsammans så väntar nog totalkross... Men jag ska inte vara sån.. jag ska kämpa tills blodsmaken i munnen blir till illamående och då mina sju skott på mål misslyckats.. kanske spelar back idag, men några skott kanske man får till..

Lustigt är också att då man får på sig ett parfotbollsskor, genast blir lite grabbigare.. Man står bredbent och snackar  sporttugg, använder sig av ord som "flanken" och "finns här!" och "jobba hem".. Och det är liksom lite mysigt ändå...

Vi ska krossa Lövet... Just wait and see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0