Robinson Crousoes kompis hette Fredag..

Vilken LessVecka det har varit. Jag har varit så less, och det är så trist. Mycket roligare att vakna nyponrospigg och höra fåglarna kvittra och tänka "mmm aaaaahhhh i dag är en ny dag.." Dricka ett glas färskpressad apelsinjuice och klämma en smoothie :) Ja det vore nåt. Nä man får ta o byta ut knäckemackan på morgonen (som faktiskt har både linfrö och fibrer) mot något mer lockande. Och jag ska inte vara sån, för jag gjorde faktiskt smoothies häromdagen i mixer o allt. Fast dagen innan, så morgonpigg e jag!

En lessvecka måste avslutas med något fantastiskt, nämligen helg. Ledighet. Och en skopa med Ben & Jerry´s glass med små isbjörnar av vit choklad.. (De ser faktiskt ut som isbjörnar, kidding you not! ;))

Men först lite vin i goda vänners lag, och en vårlik dag.

Tänk vad en fredag kan göra så att en lessvecka tar en annan form...

Kommentarer
Postat av: Jo

cheerio miss sofy! :D värsta omstylat här ju, man känner ju knappt igen sig ;) jag ligger lite lågt med min blogg som du kanske märker, men jag ska nog ta upp det så smått snart. när kommer du hem till mig och fikar?!

2008-04-13 @ 19:21:49
URL: http://themasquerade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0