vintern rasat ut bland våra fjällar

Nu är det iallafall vår. Nu är det slut på snöstormar och hagel o skit och äntligen är det dags att rota fram sommarklänningen ur min ack så välstädade garderob... Vet inte varför folk blir så larviga då det blir vår.. Vårkänslor säger folk... Mmmm jag har aldrig kännt såna där vårkänslor riktigt.. Visst det är mysigt att det blir ljsuare och allt blir roligare o så, men någon sån där känsla för våren som man dessutom ska känna igen har aldrig infunnit sig.

Jag gillar våren, men ändå inte. Det är ju faktiskt ganska kravfyllt om man tänker efter.. man ska vara ute hela tiden, fast det blåser. Man ska sitta på ett sittunderlag på ngn gräsäng någostans och försöka förhindra att inte kopparna välter i gräset, sen ska man försöka trycka i sig en ballerinakaka innan... just det.. koppen välte...

Nä nu ska jag inte vara sån, för det är ju jäkligt mysigt också, skit i att koppen välter, det finns mer kaffe i termosen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0