What´s eating you?

Kalorier, points och viktklubbar.. Idealvikt, fett och kilogram. Vikt vikt vikt.. "Jag skäms för att jag har ätit en bulle idag. Nu måste jag träna dubbelt så mycket den här veckan"....

Att alla vill se bra ut är definitivt ingen myt längre och gemene man gör väl sitt bästa för att få omvärlden att vända sig efter dem på gatan, men det kanske börjar gå till smärre överdrift? Jag känner mig inte tjock och jag vet att jag inte e det, men ändå när reklamen om fettreducerande maskiner och hälsoprogrammen avlöser varann så börjar jag titta mer än en gång i spegeln.. Och det e ju jobbigt som sjutton. Det är ju så jobbigt och man hör ju något viktrelaterat varje dag. DU ÄR VAD DU ÄTER!!

Inte undra på att man blir paranoid..

Kommentarer
Postat av: Ulpan

Jag tycker du är fin som du är! En riktig sockerpingla!

2008-04-10 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0