I´m back.. but not on track..

Hemma i svedala rike igen. Thailand var ju som ni förstått en svettig dröm, med myggbett, sol, hängmattor o annat rånajs. Hemma är det sol men jag har bara regn hos mig.

Jag är en klump. Inte bara en klump i magen utan min hela existens är en fet klump. Det känns tungt att vara en klump och jag vill somna men jag kan inte.

Jag blir sur på att inte fatta, jag blir sur på att man alltid måste ta sig i sin jävla krage och bita the fuck ihop. Sen e jag trött på att så fort man inte ser var man sätter fötterna så kommer det ett stup... As we speak hänger jag utanför the same stup, med bara mina bara händer att hålla mig fast. Jag har ett ganska stadigt grepp, men när som helst kan jag trilla ner...

Eller rulla ner eftersom jag är en klump. En halv klump...

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan, fan, fan! Du ska inte vara en klump! Jag ska inte kräkas, lova! Du ingen klump, jag inget kräks!

2008-08-04 @ 16:33:09
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/
Postat av: Ulle

Älskling! Det där låter inte alls bra! Ring mig om/när du vill prata. Kom ihåg att Tullie alltid älskar dig!

2008-08-04 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0