Jag är fortfarande glad så det pirrar...

Jag älskar överraskningar! Jag fattar inte folk som inte gör det. Vad är fel på när man får en present helt oväntat eller att man blir firad för att folk tycker om en? Jobbiga överraskningar som "jag gör slut" eller "jag har varit otrogen" räknas inte som överraskningar.

Jag gillar överraskningar där en man tycker om smugglar ner pengar i ens väska och lägger undan ens önskeskor och säger att man ska gå en snitslad bana dit för att upptäcka att jag får skorna i present. Det älskar jag.

Jag älskar överraskningar.

Kommentarer
Postat av: Malin

"jag gör slut" eller "jag var otrogen" är ingen överaskning, det är underaskning.

2008-08-13 @ 14:29:44
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/
Postat av: sofy

Hahaha! Eller hur! Såå rätt!

2008-08-13 @ 16:16:06
URL: http://sofierosell.blogg.se/
Postat av: Jo

Haha ÅH vad rätt du har! love you :D

2008-08-14 @ 13:45:02
URL: http://themasquerade.blogg.se/
Postat av: Språkpolisen

Ditt språk är under all kritik.



Jag älskar överraskningar Jag förstår inte människor som inte gör det. Vad är det för fel på att få en present helt oväntat eller att man blir firad för att folk tycker om en? Negativa överraskningar ......



Jag gillar överraskningar som tex när en man tycker om smugglar .....



I all välmening

2008-08-15 @ 10:07:11
Postat av: Anonym

Jag gillar överraskningar som tex när någon man ...

2008-08-15 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0