Komedi/tragedi ??

Var på stand up igår.

Jag hade länge och väl längtat efter att få se Magnus Betnér i sitt esse då han spyr galla över lattemammor eller barn som springer framför fötterna på en. Verkligen längtat. Men så kommer han in o suckar lite. "Ja jag är ju sur o så..." SUCK... Ja vi vet att du är sur Magnus. Det är därför vi gillar dig! Vi vill att du ska vara förbannad och gå över gränsen.. Men icke. Efter 20 skrala minuter gick han av scenen och jag var så besviken. Vafan.. Inte ens bajshumor.. Eller lite men det sög faktiskt. Jag är ledsen Mange, men du svek mig faktiskt.

Efter Mange så kommer en brud som visar med hela sitt väsen att hon är dålig. Och MAJ GAADD vad hon var dålig. Jag vill inte vara elak men hon var inte rolig någon jäkla stans. Jag sympatiskrattade lite då hon försökte få igång oss genom att säga ordet kuk ett par gånger, men hon klarade att stå kvar i kanske tio minuter. Stackarn. Hon kanske är jätterolig annars? Jag betvivlar det, men kanske? Hon kanske har kompisar som tycker att det är jätteroligt då man säger "Kissimurra" med konstig röst eller då man skämtar om att man inte kan skämta.. ?

Jag skulle ha lite backup material om jag var henne. Lite säkra kort. Inget ess i skjortärmen där inte..

Sen blev det bättre med lite mimhumor och så. Jag tror jag har haft honom som lärare. Mimaren alltså. Och det är inte fy skam! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0