Lite söndagsfunderingar på en lördag..

ÄNTLIGEN interrrrrnet!

Jag är lite lycklig faktiskt :) Uppkoppling och allt som hör till. Jag kan kolla sl.se när bussen ska gå, jag kan kolla hitta.se om jag vill ha tag i telefonnummer, och slipper ringa mamma som får kolla åt mig. Slipper skyhög teleräkning. Allt bra :)

BTW så ring aldrig hem från Thailand, nejnejnej. Mina små sms om att jag lever och att solen fortfarande skiner har kostat mig en förmögenhet.. Jag visste ju att det skulle bli så då jag satt med nallen på poolkanten på Koh Tao någon stans öster om stranden där de serverade baracudas till middag...

Varför går hela dagarna åt att städa? Och varför får man alltid tjata på andra att kanske hjälpa till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0