Om du vill får du åka själv

Jag vill vara i Thailand igen. Då allt var lätt. Då jag slapp vara duktig och då man aldrig frös.

Jag fryser. Det är regn i mina skor och ett annat regnmoln verkar följa efter mig... Klockan är snart lunch, men jag vill inte äta. Jag åt ju sushi igår för det var det enda jag var sugen på, fast klumpen i magen fick sällskap av okokt ris.

Jag är mysbyxor. Jag är ingen snowboardåkare och jag försöker. Jag är choklad och tumvantar, högklackat och en syrlig karamell. I sån där strut.

Jag är jag. Om du vill åka snowboard så får du åka själv.

 

Kommentarer
Postat av: Ulle

..and you are wonderful!

2008-08-07 @ 09:45:34
Postat av: sofy

Thanx love!!

2008-08-08 @ 13:43:24
URL: http://sofierosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0