på ett internetcafé nära dig...

Joråsåatte.. Äntligen är jag på plats vid tagnentbordet och bloggelibloggar lite tills jag får mitt internet hemma. Jag har numera inte stadig internetkontakt på jobbet eftersom jag nu ska börja pluggilugga lite. Fan vad jag larvar mig, jag är nog bara glad att vara tillbaks :)

Jag har faktiskt beställt ett utomordentligt bredband av com hem och de har dessutom gett mig 8 nya kanaler som jag ska njuta av på mina lediga stunder! :) Till exempel har jag nu tv4 film som jag längtat efter. Så yay för com hem. iaf tills de börjar krångla för det gör dom alltid. Till slut..

Så snart är jag inte handikappad längre. Tänkte på att jag inte skulle klara mig så här länge utan tv. . . Att jag klarat mig SÅ länge utan tv4 film.. Can you imagine...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0