Sista dagen och browniebesvär

Jag jobbar min sista dag på jobbet idag. It feels great! Jag ska börja plugga och därför hade jag dagen till ära, tänkt att baka brownies med kanel. Det gick skitbra. Mmmm. Jag fixade smet och smälte choklad och fixade och donade med mjöl på näsan. Kakan blev färdiggräddad i ugnen och jag tog ut den. "Nämen är den inte lite lös ändå???" "Jag ställer nog in den en stund till!"

Bra idé wise ass..  bara det att Dr Phil kan sno ens uppmärksamhet så att man i 10 MINUTER glömmer kakjäveln i ugnen. Jag vaknar till ur amerikas elände då det börjar lukta bränt. Fan i fan!! Ner till konsum igen och baka nya brownies med kanel som skulle bli så goda.

Och det blev de.. Till slut iaf...

Bye Bye Fågelboet! Fly away fly away spread your wings and fly away. Vi tackar Roffe för den fina biten.. 

                                                               

Kommentarer
Postat av: sofy

svar till språkpolisen



Tack! Vad kul att du håller med! Men om du trodde att jag skrev min blogg på språkblodigt allvar så trodde du fel! :) Kan vara kul med en 13 årings språk ibland! Hej svej!

2008-08-15 @ 11:40:08
URL: http://sofierosell.blogg.se/
Postat av: Malin

Spara en till mig! Vi kan äta kakaor till frukost!

2008-08-15 @ 13:38:15
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/
Postat av: Jo

haha jag jobbar också sista dan idag! ^_^ fast jag fixade inget fika :( känner mig lite som en svikare... men jag kommer ju sluta här fler gånger :P

Men kan du träffas och luncha typ runt halv ett-ett på tisdag?

2008-08-15 @ 14:11:52
URL: http://themasquerade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0