Tand för en tand?

Idag så försökte jag mig på att ytterligare en gång lita på sl.. Dumt av mig naturligtvis då det var köer runt hela södermalm. Jag går av och går till slussen istället. Bra där.

Då jag kommer fram till söders hjärta så kommer det en mopedist flygande i full fart på vägen. Det har precis växlat till rött för trafiken, så en kvinna tar ett steg ut i gatan.. Mannen på mopeden tutar så högt han bara kan att "Ur vägen här ska jag fram!!" Kvinnan ser mopeden komma närmare och får lite panik, så hon står kvar sådär som man gör då man inte vet vart man ska ta vägen. Så mannen på mopeden kör praktiskt taget på henne och då hon faller över honom så sparkar han henne så hon trillar bakåt, skriker "Kärringjävel!" och kör vidare.

Såna män på mopeder vill man gärna hinna ikapp och spöa upp lite grann... Så det vet hur det känns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0