Till apan. Och Pingu.

Äntligen fredag. Jag är så trött, fast jag sovit som en stock tre nätter i rad med Pingu under armen. Pingu är en nyvunnen vän från Grönan btw. Jag vann INGET och en annan vann 100 kg plopp (säkert), tre mjukdjur och Pingu. Grönan är orättvis så, att vissa går omkring med tamejfaen allt som går att vinna. Sen spelar de lite till och vinner en burk full med twix också. Jag var 1 mm från att vinna en jättestor apa. Jag vet inte var jag skulle ha den eller så, men den var stor mjuk, apig och dessutom lila. Hon bruden bakom kassan som gapar sig röd i ansiktet för att folk ska komma och spela på hennes apor hade i sista sekund lyckats övertala en man att spela och satte igång hjulet. Jag är så nära på att vinna att jag börjar skrika glädjeskriket till och med. Men visst fan böjer sig nåljävulen lite extra så den ofrivillige spelaren får MIN apa att ta med hem..  Apan, where ever you are, I hope you are happy!

Att jag räknar dagar har ingen missat säkert.. Som sagt är det fredag idag. Lördag imorgon. Osv. Sen lite ledigt och sen börjar roligt allvar.

Det blåser just nu, dock om det avtagit från storm till lätt nordostlig så visst fasen blåser det. Håll i hatten!

Pingu är min vän när det blåser, och ni som vet vilka ni e.

Kommentarer
Postat av: Ulle

<3

2008-08-08 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0