True Colors...

Jag har tänkt på en grej med första intrycket.. Då man träffar någon för första gången så fattar man sig en uppfattning om personen i fråga bara över en sekund och även om vi tänker att vi inte ska döma eller så, så gör vi ju det... Och enligt min erfarenhet så brukar första intrycket aldrig stämma. Jag började på ett nytt jobb då jag var 17 och hon som anställde mig fick jag intrycket av att hon var så himla gullig tjej och den andra tjejen som jobbade heltid verkade vara ett jäkla pulver..

När folk får visa sina rätta färger så kommer också de m´lite mindre önskvärda sidorna fram... Det slutade med att jag och heltidstjejen var allierade och att hon som anställde mig visade just vem hon egentligen var.


Vad fel man kan ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0