Sommar sommar sommar.. bara lite till...

Jag har höstångest. Alla har bestämt sig för att klä sig i grått svart och mörklila (som för övrigt är the höstfärg femte året i rad...) bara för att det regnar lite. Okej mycket. Okej, kopiöst mycket, men jag gillar fan regn ändå... Synd om alla som är lediga dock..

Min kloka vän frågade sig själv häromdagen om man kan vara allergiak mot människor. Vet inte exakt, men då det kliar lite i kroppen sådär lite obehagligt då en människa seglar genom ett rum sp kanske det kan räknas som allergi?? I såna fall är jag allergisk.

Fyra dagar kvar och nedräkning pågår.


Jag tänker på det mesta just nu och fast jag vet att jag inte borde så är det väl inte fel att tänka?

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk så mycket du vill och orkar, men anlysera mindre, det är DET man bli knäpp av. Jag sa ju det, med allergi, men jag är nog bara kär...

2008-08-11 @ 16:53:12
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0