ett bröllop och en begravning

Min syster ska gifta sig! Värsta grejen. Jag ska vara tärna och därför planera en fet möhippa. Har gjort detta en gång tidigare vilket resulterade i succé om vi får säga det själva... Klänningen jag köpte i thailand som var silvergrå funkar inte så det blir att än en gång ge sig ut på silvergå-klännings-jakt. Tips är mycket välkomna! Sen ska man sjunga, binda brudbukett, kavajblommor och tärnbuketter.. Har man tagit på sig igen för mycket tro? Om jag känner mig rätt så säger jag ja på den frågan, men det är ju så kul samtidigt! Jag har en syrra och då hon gifter sig så gifter hon för fasen sig!! It´s a one time only..

Jag band alla sorgbuketter till min mormors begravning. Nu i efterhand ångrar jag det lite samtidigt som det kändes bra att få göra det. Det blev bara lite så att istället för att förstå att kag var på begravning så var jag väldigt orolig att Gerberan skulle sloka och tänkte mest på att rosorna skulle nicka..

Men vad gör man. Man vill ju finnas där.

Kommentarer
Postat av: Jo

Oooh! grattis syrran :D Värsta grejen, verkligen... Lunch måndag? eller onsdag? jag kan tisdag också men inte förrän typ tidigast halv ett och det är för sent va?

2008-08-14 @ 13:56:02
URL: http://themasquerade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0