Nyårsafton

Imorgon är det nyår och för den vane bloggbesökaren vet man att mina nyårskvällar brukar bli sådär. Det har varit både det ena och det andra, men det värsta kanske var då jag stod bakom blomman i hallen hos okänd person och hörde folk skrika gott nytt år. Inte ens alkohol var särskilt inblandat den gången. varje år tror jag att det ska bli ändring så jag håller alltid på att schåsa upp nyår så mycket jag kan. Förra året var jag i Åre och försökte med min arma kropp lära mig att åka bräda. jag lyckades sådär och men med lite tp och hummer på kvällen så räddades nog den nyårsaftonen också tillslut. men det ska nog fan alltid hända något denna förbannade natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0