Bränd lax... eller torskpudding!

Jag tycker inte om folk som ställer ifrån sig koppar med kaffe på alla ställen och förväntar sig att någon ska städa efter dom.

Jag tycker inte om att det luktar fisk här.

Jag tycker inte om då folk kallar en Lilla Gumman.

Jag tycker inte det är kul med buskis.

Jag kan inte gå fortare än såhär.

Jag tycker inte man behöver fråga uppenbara saker.

Jag tycker det kan bli sol, vår och sommar.

Jag tycker om att jag får gå hem om tio minuter.

Jag tycker mycket om min mp3spelare.

Jag tycker inte om spam

Jag tycker min önskan kan gå i uppfyllelse nu.

Jag tycker det är dags nu.

Jag tycker visst att Ashton Kutcher kan vara rolig

Jag tycker fortfarande det luktar fisk här.

Jag tycker min klocka är skitsnygg.

Jag tycker det är grymt skönt att skrika Kiai!!

Nu är det väl i allafall nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0