Kissanka och andra fula ord..

Jag har tappat mitt busskort.. Någonstans mellan södermalm och här. fan också.. jävla skit också.. kissanka...

ja vad kul att spendera 1200 spänn på busskort till sl som ändå skiter i mig.. "äh, låt henne vänta på tåget några minuter till så får vi se vad hon gör!" Så säger dom.. sl... Sluga Lokförare står det för egentligen. Busschauförrer är för det mesta elaka.. när man träffar en glad busschaufför vill man karva in ett kors i busstaket. Synd men sant. jag har en på 76an. Han e jättesnäll o go och väntar på alla som springer och inte rivstartar och stänger dörren i ansiktet på folk för nu är klockan 8 minuter iiiiiiii...

Jag vill inte köpa nytt busskort, men det kommer jag ju göra iaf. kiss också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0