Med eller utan geléhjärtan..

Asså alla hjärtans.. Nu tror ni säkert att jag ska såga alla hjärtans och böla över att det bara är kommersiellt påhitt och att man blir tvingad att köpa röda rosor för annars får man inte ligga på en vecka??

Så må vara fallet.. Men fasen.. jag är en liten romantiskt sucker.. Jag gillar rosor och jag skiter i vem som hittat på alla hjärtans dag, men det är ju ett skitbra påhitt.. En dag då man säger hur mycket man tycker om varann, inte bara till sina respektive men också till vänner och familjen... Det  eschysst med ett sms där det står att man är grym eller att någon tycker om en.


Visst sen blir det väl lite väl med alla kort och kakor och hjärtan överallt.. Man måste kanske inte köpa tre dussin röda rosor utan en är fint också.. Tjejer är suckers.. ja.. Men det är ni killar också.

Hoppas bara inte att det är BARA idag man får höra att man är grym eller att någon tycker om en utan en påminnelse om att man faktiskt ska göra det.. Med eller utan geléhjärtan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0