Men ta mig nu när jag fortfarande e snygg..

Jag vill börja med mitt riktiga liv! Jag vill spela teater tills jag kräks (vilket jag i för sig gör ibland.. :P) , jag vill ta mitt körkort, jag kan ju redan köra bil, jag måste bara bevisa det också hehe. och så måste jag ha stash nog för att bevisa det, vilket är en viktig del...

Visst kan jag vänta. jag har väntat länge så jag kan vänta lite till, men den som väntar på något gott väntar alltid för länge! Det ska ske förändring och det ska ske nu. Nytt nytt nytt nytt nytt nytt. Nya erfarenheter och utmaningar och nytt roligt och massa fred på jorden. Jag låter som fröken Sverige men det skiter jag i. Jag vill att det ska hända.

Nu. Tack. Gärna.

Kommentarer
Postat av: Johan Lindell

Yeah! Du har rätt attityd. Det kommer nog gå bra.

2008-03-20 @ 11:03:16
URL: http://www.jois.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0