brudig brudigare brudigast

Jag tror jag egentligen kanske är en man.. Jag gillar herrkläder, herrklockor herrskor.. Dock inte herrfrisyrer.. På mig iaf. . Sen var jag pojkflicka då jag var liten och vägrade ha klänning och ville inte sy eller lägga pärlplattor utan hellre klättra i träd och leka krig.. Sen gav sig min manliga fas ett tag och känner mig tillfreds med att vara brud. fast med herrkläder ibland och klänning ibland..

Fast en brudig brud blir jag aldrig.. 

Men man är glad att man e tjej ändå.. Även fast vi har fått allt jobbigt och det blev något skevt i fördelningen mellan män och kvinnor :P så känns det ändå hundra gånger bättre att vara tjej än att vara kille... Kanske för att dom tänker lite märkligt dom små liven, ska alltid missförstå en och måste ha snopp.. Jag vill inte ha snopp..Eller ok för snopp men inte pungen.. Pungen e ful, blir svettig, hänger och kliar... Och får en vuxen karl att gråta av att bli snuddad av en bandyboll.. 

Som en boll kommer jag tillbaks till dig...

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag tycker att du är en het brud i alla fall ;)
En het brud som jag vill träffa snart!

2008-01-10 @ 13:59:17
URL: http://themasquerade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0