Liftkort: 1230 :-

Jag har varit i Åre.. Jag. i Åre.. Jag och sistnämnda kommer ungefär lika bra överrens som hund och katt. Och om katten är insmord i leverpastej..

Jag har kommit fram till att vintersemester mest går ut på att bära, släpa, göra illa sig och gå upp tidigt.. Men det är ok. Alla fantastiska människor man har med sig är ju värt besväret.. Och jag åkte faktiskt snowboard. Jag har inte åkt slalom förut utanjag var skidoskuld och skulle ge mig i kast med snowboard. Jag är faktiskt lite impad av mig själv som med handledsskydd och bindningar tog mig upp på fjället i ankarlift för att sedan ta mig ner från detsamma som en snösurfande.. eh surfare :)  Det var väldigt roligt, svårt och det gör ju för jävla ont, då man trillar för sjuttielfte gången.

Men ner kom jag.

Andra åket trillar jag av liften (Det är svårt att åka ankarlift med snowboard)... Jag hamnar med huvet neråt i brant nerförsbacke och finner mig själv utstirrad av barn med tillhörande förälder som undrar vad tanetn gör i snön? Ja.. tanten undrar också vad tanten gör i snön, då tanten egentligen borde vara på topppen vid det här laget..

Men som sagt, ner kom jag. . Yay for me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0