Wiiii

Jag är lycklig. Jag har ett Nintendo Wii hemma hos mig.

Det är jättefint.. När jag var liten hade jag SEGA spel och inte att förkasta! Sonic The Hodgehog hat gett mig många glada kvällar och nätter med för den delen. Jag är tecespelsgalen. Inte dataspel, det är inte samma sak om man inte har en kontroll att hålla i eller att man ska gasa med p och bromsa med o liksom..

Jag vet inte dataspel faller inte mig på läppen iaf. Man ska bygga upp små städer och kriga eller bli en enorm alv eller troll eller annat och så betalar folk för att få köpa virtuella vapen med virtuella pengar.. Bättre än facenbook kanske där folk faktiskt köper immaginära pajer och drinkar till sina 215 friends för riktiga pengar..

Men tevespel, med kontroll och sitta i soffan och kura och nu med mitt gyllene Wii så är det ju levande också.

Åh, jag är så lycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0