Ban Taaaaai

Idag åker jag till Thailand, fast i kroppen känns det som jag ska åka nästa vecka eller nåt. jag är lite läskigt lugn så jag undrar hur detta ska gå? SÄkert går det bra och jag ska inte oroa mig mer. Lovar. Jag ska uppdatera bloggeliblogg så fort jag stöter på en dator. Ska göra mitt bästa att slita mig från hängmattan :D

Jag ska städa hemma, rycka ut alla sladdar får jag heller inte glömma, jag ska akta mig för maneter, stenfiskar och helvetesgapet. Jag har de tre P-na Pass, P-piller och Piljett...

Kommentarer
Postat av: Malin

Pengar Sofie, PENGAR!

2008-07-11 @ 12:27:28
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ha det alldeles underbart hjärtat!

2008-07-11 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0